Известие

Collapse
No announcement yet.

Няколко проблема 2.0 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
    ......
    Много хубав и подробен пост, аз бих допълнил само, че не препоръчвам да се отваря дросела натискайки самата клапа, а механизма отстрани или педала.
    Първоначално публикувано от Blagowesko Покажи съобщение
    Извинявам се, че отговарям чак сега. И да... оказа се, че когато колата е около 500 оборота лампата за маслото светка и когато задържа леко педала на гаста да влезе в нормални обороти за около 30 секунди - лампата гасне. Предполагам, че смуче въздух от някъде и от там идва целия проблем, защото когато е на място проблема го няма! А за темперетурата? Нормално ли е да не загрява тази машина бе хора ;D От Ботевград до Враца не може да вдигне 70-80 градуса при сегашните темперетури )

    p.s Благодаря ви за отговорите!
    Като я закачиш на диагностика ще си отговориш на много въпроси, разбира се, че най-първото е да видиш дали не влиза отнякъде нерегламентирано въздух. Незагряването ти идва от това, че термостатът ти е за кофата
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Blagowesko Покажи съобщение
      Извинявам се, че отговарям чак сега. И да... оказа се, че когато колата е около 500 оборота лампата за маслото светка и когато задържа леко педала на гаста да влезе в нормални обороти за около 30 секунди - лампата гасне. Предполагам, че смуче въздух от някъде и от там идва целия проблем, защото когато е на място проблема го няма! А за темперетурата? Нормално ли е да не загрява тази машина бе хора ;D От Ботевград до Враца не може да вдигне 70-80 градуса при сегашните темперетури )

      p.s Благодаря ви за отговорите!
      Пипай си фара и си карай колата ,ако тръгнеш да я чоплиш сега ще ти краднат 1000 лева ,като роди ще си вземеш мотор за 500 лева.Поздрави.
      155 2.0 16v МY95 Sport

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Blagowesko Покажи съобщение
        Здравейте колеги! От 3 месеца съм горд собственик на 166 2.0 ТS 99` 155 кс. Колата я закупих почти без пари, съответно имаше и забележки по нея. Колата не се кара много ,много, но сега като стана по - студено навън ми прави впечетление, че нещо не е както трябва. Сутрини колата си пали както врътна ключа, форсира се до 1,2 оборота и рязко оборотите падат и гасне. На второто третото палене като я изфурсирам не гасне, но оборотите отново си "играят" Като поработи минута - две се оправят, но това е само като е на място, като е пойнерция оборотите отново варират от 1,2 до 0,6 - 0,5 и когато са на 0,5 лампата за маслото премигва. По принцип лампата за маслото не свети при нормално каране, но когато дигне 70-80 градуса и малко по-динамично каране - лампата отново светка,гасне, пак светка ... Колата е без катализатор ако това има някакво значение. Разпитвах разни " майстори " бил дебитомера, била ламбд сонда, било не знам си какво, но реших да се допитам до вас преди да я вкарам в сервиз и да им ебат мамицата на колицата Ако някой има идея какъв може да е проблема, ще съм му благодарен да драсне
        ps. Колата трудно вдига 90 градуса, сега се зачетох, че може би термостата е за смяна, дали това има значение?
        Честито колега. Със здраве да си я караш. По въпросните проблеми най-добре отиди на диагностика. Играенето на оборотите обикновенно се оправя с почистване и обучение на дросела, но само в читав сервиз, защото не навсякъде разполагат с необходимият софтуер. Това разбира се важи ако няма друг проблем по двигателя. Относно бавното загряване вероятно причината е термостат. Хубаво е да смениш маслото ако не е сменяно и след като отстраниш проблема с оборотите, и лампата на маслото все пак присветва да търсиш проблема в датчика на маслото или маслена помпа.
        ALFA ROMEO 166 2.0 TS, 150HP

        Comment

        Working...
        X